Dan Foley si postavil nový bike na svém signature rámu WTP Cadence. Před pár dny navíc nahodil malý edit, jak jinak než self-filmed, a to se zdálo jako ideální příležitost si připomenout jeho styl i tady na webu. V menším rozhovoru se dozvíte něco o jeho kole nebo taky o Danovi. Jeho steez se rozhodně jentak neokouká a z jeho ježdění to vypadá, že jsou všechny triky hrozně snadné.
Vidlice: WTP Patron 25mm
Hl. složení: Eclat Cargo
Představec: WTP Hydra 26mm rise
Řidítka: WTP Switch Bar 9” rise
Gripy: Eclat Zap VEX grips
Sedlo: WTP Team Pivotal
Sedlovka: WTP Pivotal
Kliky: WTP Royal 170mm
Převodník: Eclat Vent 28t
Střed: Eclat
Pedály: Merritt P1
Řetěz: Shadow
Přední kolo: G-sport
Zadní kolo: Odyssey
Přední plášť: Eclat Fireball 2.40”
Zadní plášť: WTP Feelin 2.35”
Pegy: Eclat Venom 4"
Když došlo na designování tvého rámu, co byly hlavní prvky, na kterých jste si dávali záležet?
Chtěl jsem si být jistý, že se s tímhle rámem bude dobře jezdit ve všech terénech. Rád jezdím všude a všechno, takže můj rám musel obstát v tomto ohledu. Taky mi dost záleží na tom, aby rám vypadal čistě a jednoduše.
Máš na rámu nějaké oblíbené prvky?
Určitě níže položený střed 11,5” a vyšší standover 9”. Z mého pohledu právě níže položený střed dělá kolo konzistentním a spolehlivým. Takže z toho jsem nadšený. A navíc nenávidím vzhled nízkých rámů. Vyšší standover má ten správně klasický look, který mám rád.
Je na místě říci, že jsi opravdu riderem, který jezdí všechno. Skateparky, street i trailsy na denním pořádku. Mělo tohle velký vliv, když přišlo na návrh tvého vlastního rámu?
Rozhodně. Hlavní cíl, kterého jsem se držel bylo, aby tenhle rám byl jezditelný na všem. Chtěl jsem, aby každý kdo bude mít pod nohama tenhle rám, byl schopný pojezdit jakýkoliv spot, ať už je to hluboký bowl nebo patník, a to s pocitem že má správný nářadí na to, co právě dělá.
Která část kola je pro tebe opravdu podstatná?
Když vynechám rám, tak jednoznačně řidítka. Hlavně musí být v tom správném úhlu. Ikdyž to nemá v podstatě vliv na mé ježdění, pokud nejsou v tom správném úhlu, otravuje mě to dokud to nenapravím.
Děláš si nějaké modifikace na svém kole?
Držím řidítka blízko hrazdě, takže je zkrátím na 27,5”. Taky zkrátím krk vidlice, tak abych nepotřeboval žádné podložky. Miluju ten vzhled představce naraženého k rámu.
Můžeš nám něco říct o tom jménu? Proč Cadence?
Kadence je jinak řečený rytmus. Cítím se být BMXařem, video editorem a bubeníkem. Mám tak pocit, že rytmus hraje velkou roli ve věcech, které mám rád. A taky se mi prostě líbí to slovo.
V Army zelené to vypadá fakt úžasně, záleží ti na barvách?
Díky! Záleží mi na nich ve smyslu tom, že mě obvykle rychle přestanou bavit. Raději mám kola, která nejsou tak výrazná.
Udržuješ si pořád kolo téměř stejné, je tu něco odlišného co jsi nedávno vyzkoušel?
Ani ne. Nedávno jsem nasadil 9” řidítka, a ten pocit je super. Krom tohoto, téměř žádný změny na mým kole neproběhly.
Popiš své kolo třema slovy?
Jednoduchý, funkční, všestranný.