Tak tohle bude hodně. Battle of the Brands navazuje na úspěšné série jako Ride to Glory od RideUK magu, nebo King of the Road pořádaného magazínem Thrasher ve skateboardingu. Čtyři teamy obsahující čtyři vybrané riders z teamů Subrosa, Fiend, BSD a Cult, vyslané na týdenní roadtrip s dlouhým seznamem úkolů. Na seznamu čekají úkoly různých podob a kromě těch souvisejících s ježděním určitě dojde i na víc funky záležitosti. Tohle bude hodně!!
Oficiální trailer projektu
Battle of the Brands
SourceBMX reagují na dobu a vzhledem k situaci s korona virem a s tím spojeným zrušením každoročního eventu Battle of Hastings je tu alternativa. Battle of the Brands. Pravidla jsou jednoduchá, kdo získá největší počet bodů získaných splněním úkolů, vyhrává challenge. K tomu vydá každá parta z výletu klasický edit a o tom který je nejlepší, rozhodneme my všichni.
Už v pondělí vychází první z editů a to čtvrté místo v plnění úkolů. Následující dny pak teamy, které obsadili postupně třetí, druhé místo a vítěz, tedy crew která získala nejvyšší počet bodů. Právě tahle videa slibují hodně zábavnou podívanou.
Trailer od BSD
Další pondělí 12. října budou zveřejněny jezdecké edity všech crews a spolu s tím spuštěno hlasování. Každý z teamů měl na cestách s sebou Subrosa Street rail a taky malý Cambian kicker ke kterým se bez pochyb budou vztahovat některé z úkolů. Po ukončení hlasování bude vyhlášen ještě celkový vítěz na základě získaných bodů i hlasů od diváků.
Pro představu byli zveřejněny i některé ze zadaných úkolů. Mezi snadnými za 25 bodů je třeba natočit si trik bez bot, nebo jít během tripu na Tinder rande. Za 50 bodů je chainless tailwhip a za 100 třeba oholené obočí, nebo sjetí radiusu po slepu. Jedno je jasný, o zábavu nebude nouze.