Mrkej na to! Jirka Blábol krok za krokem potvrzuje cestu za splněním svého snu. Každej máme nějakej, ale ten Jirkův se přiblížil hooodně blízko. Tohle je promo na rám Subrosa MR1, který nese Jirkovu signature colorway inspirovanou jak jinak než jeho E92jkou.
Už tomu bude dlouhých pět let, kdy jsme s nadšením koukali na Welcome to Skeleton Crew edit. Pět let práce, zážitků, radosti a především loajality. Subrosa není jednou z těch značek, které mění jezdce jak na běžícím páse. Je třeba prokázat velkou dávku sympatie a loajality nejen k brandu samotnému ale především k celé crew. Tohle se Jirkovi daří a tady je výsledek.
Subrosa MR1 je rám pod jehož geometrii podepsal Matt Ray. S grafikou u tohoto rámu je to jinak, Jirka Blábol dostal prostor pro svou colorway, jež je inspirována láskou k BMW a jeho káře ... na 100% jsou si podobní, nemyslíte?
Díky váze kolem 2.2 kg v kombinaci s podařenou geometrií se hodí i na parkové ježdění. Zadní stavba s délkou 13.4" se postará o dostatečnou obratnost, níže položený střed s výškou 11.5" zase o zachování stability. Výška standoveru 8.75" rozhodně nebrání provádění tailwhipů a podobných triků. Grafika připomínající nejmenovanou značku zabývající se vysokou módou je rozhodně "in". Gussety na horní i spodní rámové trubce, nebo zadní stavba řešená decentním "výfukem" s embosovaným logem Subrosa podtrhují skvělý vzhled rámu a navíc zvyšují jeho pevnost. Výška hlavové trubky 120 mm. Dvakrát zeslabovaná spodní a horní rámová trubka.
Materiál rámu: 4130 Sanko CrMo, doublebutted TT a DT
Signature: Matt Ray/ Jiri Blabol colorway
Top tube: 20.5”, 20.75”, 21”, 21.2”
Head tube: 75°
Seat tube: 71°
Chainstay: 13.4" slammed
Standover: 8.75"
BB height: 11.5"
Hlavové složení: integrované hl. složení
Otvory pro gyro tabs: ano
Brzdový hardware: kompletně odjímatelný (není součástí)
Středové složení: MID size
Sedlová objímka: integrovaná
Patky: laserem řezané, 6mm
Váha rámu: 2.18 kg
LIMITOVANÁ SÉRIE RÁMU MR1 JIRI FADE RED/BLACK SKLADEM