Myslím si, že udělat jednoduchý, plně funkční a přitom ještě zcela kompatibilní produkt je téměř nemožné. Kdo cokoliv vyráběl nebo alespoň se snažil něco vytvořit mi jistě dá za pravdu. Proto občasná úprava čehokoliv dle individuálních potřeb může produkt posunout o level výše.
Přesně to platí také u SaltPlus Geo rotoru. Občas totiž úplně nedosedne na gyro tabs, což je většinou způsobeno menším průměrem hlavové trubky rámu (ať už silou stěny nebo designem samotné hl. trubky).
Obr. Tomáš Kratěna
Pokud máte podobný problém, pak stačí pouze prodloužit zářezy ve spodních packách rotoru (u mě přišel vhod plátek na železo). Důležité je zářezy prodloužit jen malinko, aby packy nebyly příliš zeslabeny.
Stejně tak důležité je zářezy zabrousit do hladka úzkým pilníčkem (viz. první foto), jinak by lanka vedoucí od rotoru k brzdě mohla praskat (zkosit zářezy ostrých hran).
Po úpravě vše sedí a funguje tak jak má.
I takto drobný zásah Vám značně pomůže s celkovým seštelování zadní brzdy. Bude citlivější a zpřesní se její chod.
Máte také v rukávu ještě nějaké další tipy na vylepšení? Promazáváte třeba rotor? Pokud ano, pak čím? A je to vůbec potřeba? Nezanáší se pak zbytečně více, než jen nasucho s teflonovou vložkou?