CULT BMX & ROBBIE MORALESNapsal Šimon Čechura | 01.07.2015



Na přelomu tohoto desetiletí, docházelo ve Fitbikeco. - brandu spadajícímu pod S&M, ke značnému pnutí. Právě Fitbikeco. byla v té době trendy udávající společností. Na výsluní Fit dotáhl Robbie Morales, muž který se staral o marketing. Důvodem ke slávě Fitbikeco. byl asi nejnabytější team v historii bmx. Jezdci různých stylů, od legend po perspektivní mladé ridery, byli ve Fit právě na popud brand managera - Robbieho. 

Odchod Robbieho Moralese z Fit-u byl vcelku šokující. Fit byl totiž vnímán téměř jako jeho počin. Když pak přišly zprávy o odchodu velkých jmen z teamu, dalo se vytušit že přijde Robbie s něčím novým. Dál už šlo jen o to, zda se tento nový projekt setká s podobným úspěchem. Dnes už víme, že ano.


Robbie uvítal šanci dělat něco v co věří a byl odhodlaný dělat to trochu jinak, ostřeji. Z předchozích zkušeností věděl, že základem je silné promo. S arzenálem jezdců kteří se k němu ihned připojili, jako je Hawk, Dehart, Dakota a další, neměl s prodáním své značky problém. Na budování tváře značky má velký podíl také Adam Roye, který stojí mimo vizuální podoby i za názvem. CultBMX pak přišel s první várkou komponentů, přičemž vše bylo USA made. Za udržení výroby v USA Robbie bojoval, nebylo to však snadné. Nejenže nebylo snadné udržet výrobky konkurenceschopné, problémem byli i dodavatelé, kteří vzhledem k úspěchu Cultu vyráběli více pro Robbieho, než pro sebe(komponenty v USA se vyráběly u “konkurence”). Výroba se tak přesunula na Tchaj-wan, s tím že pro srdcaře byly v nabídce US made rámy.


Vzhledem k Robbieho zkušenostem Cult nezahálel a za svou krátkou historii si již připsal tři Full-lenght DVD videa. První s názvem Let`em Talk, ukázalo tvář značky a zapsalo se určitě nemálo lidem do paměti. Druhé - Talk is cheap, bylo již opravdovým klenotem, v kterém se Dakota Roche hodně realizoval a se svým tří songovým partem to neskutečně zabil. Party všech jezdců tu ale stojí za to a neopomenul bych Alexe Kennedyho. Jeho part, krom nominace na Nora-cup ovlivnil významně BMX směrem, kterým se ubírá dnes - Freecoaster magic. Třetí video je pak kompletně v režii AM teamu. Navzdory tomu jde o luxusní kousek s názvem Small Talk, který si v ničem nezadá s ostatními Full-lenght videy. 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dle slov Robbieho Moralese, prioritou Cult není inovovat a překvapovat svými produkty. Je spokojený se svou stávající nabídkou a změny jsou tak spíše kosmetické. Namísto toho se zaměřuje na podporu značky i scény skrze team a marketing. Nedávno otevřel Cult Clubhouse, kterým chce docílit možnosti, mít kontrolu nad prostředím a zážitkem z nákupu každého jednotlivého zákazníka. Srdcař.


Určitě se najdou lidé, kterým na Robbiem něco nesedí. Vzhledem k jeho schopnostem v oblasti marketingu a bussinesu ho lze asi snadno podezírat. Jedním z v jistém smyslu velkých počinů jež si Cult připsal, je collab s The Simpsons. Tento počin za nímž si Robbie stojí, nebyl bmx scénou příliš pochopen. To si Robbie vysvětluje tím, jak moc je bmx kultura v rozporu s tou mainstreamovou. A to máme přeci tak rádi…


Nabídka Cultcrew nevybočuje ničím z navyklých standardů. Mezi produkty ověřenými teamem, se najdou i signature kousky, u jejichž vývoje nechává Robbie jezdům absolutní svobodu. Jezdci Cult jsou však natolik ztotožnění s vlastní nabídkou, že této možnosti využívají s citem možná až přílišným. Komponenty tvoří ucelenou nabídku, a mimoto vytváří dojem jakési univerzálnosti. Vhodným osazení od Cultu lze tak docílit mnoha tváří výsledného kola. S téměř kompletní nabídkou, obsahující všechny poptávané kousky včetně doplňků se můžete seznámit zde.


 
 


Zpět
 
 
 
Provozováno naProvozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, zobrazování seznamu oblíbených výrobků (schránka), působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu, komunikaci přes náš chat a také měření výkonu našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované soubory cookie
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.