Vrátím-li se v čase zpět, mé původní kolo je složeno víceméně ze stejných komponentů jako nové, včetně geometrie. Střídám velké světové parky a pražské parky. Jsem jezdec, který si rád zajezdí bez triků i s triky a vždy jsem měl trable s tím, jaká geometrie a typ kola mi vlastně sedí. Samozřejmě jsem na to časem přišel a proto jsem u nového kola neexperimentoval ničím novým, jiným, co bych neznal.
Pojďme se tedy podívat, na kterých zásadních komponentech od Cultu jezdím momentálně a proč. Rám Cult HAWK Pearl White 21 se zadní stavbou 13.5" - 13.8". Je to rám, který podrží v poletech a zároveň s ním uděláš pohodový triple whip. Naprostý univerzál, který není malý, ani obrovský. S mojí výškou je dokonce i hravý. 74.5 stupňový úhel hlavové trubky se u nás nevidí jen tak u někoho. Při ježdění na streetu jsem si na tento úhel dlouho zvykal. V ulicích se většinou jezdí úhel 75°-75.5°, převážně kvůli trikům na předním kole. Naopak při parkovém ježdění si ho nemohu vynachválit.
Další věc, kterou musím zmínit, jsou Fast and Loose pláště. Už z názvu vypovídá, že to nebude nic pomalého. Pláště jsem si oblíbil hned, protože jsou navrženy pro rychlou jízdu.
Pocit z jízdy je velmi rozdílný. Pokud tedy chceš jezdit stejně šíleně jako Corey Walsh, tak nemohu nedoporučit!
PART LIST
Pásky do ráfku: Cult STACK LOGO Black/White
Gripy: Cult BEGIN
Hlavové složení: THEBIKEBROS
Kliky: Cult HAWK V2
Přední náboj: Cult CREW
Pedály: Cult DAK
Pegy: Cult BUTTER Nylon
Plášť: Cult FAST & LOOSE WALSH
Představec: Cult SALVATION V4 TL
Převodník: Cult "NWO"
Ráfek: Cult MATCH V2
Řídítka: Cult CREW
Sedlo: Cult ALL OVER Fat Pivotal
Sedlovka: Cult COUNTER Pivotal
Středové složení: THEBIKEBROS
Dráty: THEBIKEBROS
Rám: Cult HAWK Pearl
Vidlice: Cult SECT IC V4
Řetěz: Shadow INTERLOCK SUPREME
Text: Martin Habada (@martinhabada)
Foto: Honza Novák (@honza_novakk)