Už od počátku ježdění na BMX kolech, byla hlavní prioritou bezúdržbovost, odolnost a jednoduchost. Právě proto se na našich kolech nevyskytují přehazovačky, odpružení, či kapalinou poháněné brzdy. V různých časových obdobích, se vyskytovaly náznaky o touhu inovovat a přinést tím do bmx komplikovanější součástky, zřejmě opodstatněné důvodem. Vzhledem k nárokům na odolnost, se však jen málo z nich uchytilo a vše tak stojí na vcelku jednoduché bázi. Velkou výhodou BMX-ového kola tak zůstává fakt, že si na něm vše uděláme “na koleni”. S trochou opatrnosti a klidem, není tedy třeba bát se v případě potřeby zasáhnout do kola. Tím bychom také rádi ukázali začínajícím jezdcům, obvykle do oprav ne zrovna hrnoucích se, to - co na ně vykoukne, pokud se rozhodnou podívat pod pokličku. A že není třeba se toho bát. Za nejsofistikovanější, a do značné míry i nejproblematičtější produkt na našich kolech, lze označit zadní náboj, potažmo jeho funkci zajišťující pohon. Tématem kterým se budeme nadále zabývat tak jsou - náboje. Pro dnešek pak náboje přední.
Teď se už podrobněji podíváme na čtyři současné - konkrétní náboje, kde najdeme typické varianty konstrukčních řešení předních nábojů.