Rim Nakamura je mladík z Japonska, který na sebe v posledním roce zaslouženě upoutal hodně pozornosti. Objíždí závody FISE, Vans Pro Cup a další a sbírá úspěchy. V Estonsku nejen že zvítězil v kategorii BMX Park, ale oslavil taky své teprve 18 narozeniny!! Gratulace! Rim reprezentuje značku Subrosa a prozradíme, že se chystá i řada komponentů s jeho podpisem.
Felix Prangeberg ovládl BMX Street a díky čisté a plynulé jízdě bral zaslouženě vítězství.
Kdo neměl čas v neděli a rád by se podíval na celý záznam, má možnost. Fínále BMX Street, ženské SISTER SESSION a BMX Park.
V Estonsku nás reprezentoval taky Jirka Blábol v kategorii BMX Street. V nabité konkurenci se mu nepodařilo kvalifikovat do nedělního finále.
Best trick jam na Simple Session dostal pro tento rok trochu odlišnou podobu. Odjel se hned první tréninkový den (včera) na překážce postavené přímo pro příležitost tohoto jamu. Zde je krátký sestřih toho nejlepšího od DIG BMX.
V únoru konající se akce s názvem Simple Session každoročně narušuje dlouhou zimu víkendem plným zájmu o BMX. Už tento víkend! Málokdo z nás to vyšle přímo do Tallinu, naštěstí máme ale přímý přenos. Stejně jako rok minulý, ani tento rok nechybí na listu riderů český zástupce a to nikdo jiný než Jirka Blábol. Kvalifikace ho čeká už v sobotu a my budeme samozřejmě všichni fandit.
Sestava riderů není ani tento rok o nic slabší, než roky předchozí. Ti nejlepší evropané, doplnění početnou výpravou z US a dalších kontinentů, stejně jako množství méně známých jmen z okolních států. Stejně jako minulý rok rozdělené na kategorie BMX STREET a BMX PARK. Ze sobotní kvalifikace postupuje 12 nejlepších do nedělního finále.
Kompletní seznam riders na webu session.ee
Časy jsou uvedeny v časovém pásmu UTC +02:00 pro Tallin
Pro sledování živého přenosu v ČR si odečtěte hodinu.
Kvalifikace BMX Street začíná v sobotu po 14 hodině našeho času.
Jirka jede ve druhé skupině v Jamu číslo 11
Návrh parku má už po čtrnácté v řadě na svědomí Nate Wessel a protože jde o 20. ročník, park vypadá vážně velkolepě. Jako každý rok kombinuje základní i nevídané prvky a snaží se plně vyhovět všem bez ohledu na to, zda jezdí rychle a vysoko, nebo pomalu a technicky.