Slunce začíná nabírat na své síle a chodníky tak začínají být suché. Jaro už se hlásí o své slovo, což přináší pořádnou dávku motivace. Protože hecu ale není nikdy dost, něco Vám snad ještě přidá dnešní lekce historie. Vlastně to asi ani nebude lekce, jako spíš opakování. A i když video znáte, nejde snad jinak, než si ho s chutí pustit znovu.
Syrové logo Fiend, během let dostalo o poznání uhlazenější podobu.
V prvním roce tohoto desetiletí, přišlo přirozeným vývojem Garrettovi na mysl, že založit si vlastní značku, je pro něj ten správný krok. Jak všichni víte, tou značkou je Fiend a uvedení značky do povědomí komunity, bylo ve stylu Garrettovi a partě kolem něho vlastním. Jednoduchá nabídka sestávající se z US made rámů a řidítek, spolu s nějakým tím trikem a čepicí, by asi neměla moc čím zaujmout. Spolu s videem nesoucím jednoduchý název “The Fiend Promo”, ale skvěle zaplnila mezeru na poli streetově zaměřených značek. Ryzí charakter propagace, kde se vše točí kolem ježdění a zase ježdění, si získal sympatie streetařů po celém světě. Zvlášť když za vším stojí parta těch nejopravdovějších, jmenovitě Garrett Reynolds, Ty Morrow, JJ Palmere nebo Tony Ennis.
V roce 2011 tak vyslala tahle partička původem z east coast tento 5:55 minut dlouhý webedit pro odpálení Fiend. Precizní filming z ruky Tony Ennise na legendární Sony VX-1000, spolu s podkladem v podobě psychedelic rocku, to zajišťuje samo o sobě vibe, na kterém si ulítnete. S čím by se asi nikdo v době uvedení videa nechtěl smířit je fakt, že v tomto období parta sbírala to nejlepší do Deadline DVD. Záběry tak lze pomyslně označit za vyřazené. Parta okolo Garretta je ale jednoduše vždy o krok napřed a každým videem jako by definovala streetové ježdění pro následující roky. Už v roce 2011 tak dali jasně najevo, že točky ani grindy se už nejezdí jen na jednu stranu. A že v jejich videu mají místo jak dropy ze střech, tak technické sérky na 50cm vysokých bednách.
Značka má už pár let za sebou a to znamená jak jinak než vývoj. Původní úmysl Garretta dělat US made rámy, šel z důvodu konkurenceschopnosti stranou. Jedním z prvotních impulsů pro založení značky, byla dle slov Garretta nespokojenost s produkty Premium, na kterých tou dobou jezdil. Chtěl tak dělat komponenty raději těžší, ale odolné. I to se možná v průběhu let změnilo, a s rostoucí technickou náročností triků si většinu komponentů dovolil trochu odlehčit. Jedno se ale určitě nezměnilo. Fiend dělá pořád komponenty, které přímo reagují na to, co riders jako Ty Morrow, Colin Varanyak, nebo sám Garrett chtějí mít na kole. A že promo Fiend je pořád té nejčistší podoby, o tom není pochyb. Nemusejí vydávat 10 vlogů týdně, ani se jinak snažit být cool. Jednoduše za svůj brand nechávají mluvit své ježdění.